Context
Het VOALM Support Atlassian portaal kan gebruikt worden voor;
Bereikbaarheid

Stap-voor-stap InstructiesDoor onderstaande instructies te doorlopen kun je een Service/Change Request/Incident melden of een functionele vraag stellen; Vervolgens kom je op één van onderstaande sub schermen naargelang je eerst selectie:   Hieronder een voorbeeldscherm van een Algemene vraag (VoALM)  Dienst: Kies de Service (verplicht). Je hebt keuze uit ondermeer: Bitbucket Confluence Jira Jira Service Management Statuspage
Samenvatting: Beschrijf hier kort en bondig je vraag (verplicht). Omschrijving: Beschrijf hier meer in detail je vraag. Attachment: Voeg hier eventuele screenshots of documenten toe om je aanvraag te verduidelijken. Send: Van zodra je aanvraag volledig is, klik je op “Send” en zal er automatisch een ticket aangemaakt worden.
|
FAQ
Hoe kan ik een ticket delen met een collega(of collega’s)? Je kan heel makkelijk je aangemaakt ticket delen met één of meerder collega’s door rechts op de knop “Delen” of “Share” te klikken:  Vul vervolgens de naam, het email adres of de organisatie in waarmee je wil delen en bevestig.
Hoe kan ik mijn tickets makkelijk zelf opvolgen?
|