Skip to main content
Skip table of contents

Helpdesk info

Context

Het VOALM Support Atlassian portaal kan gebruikt worden voor; 

  • Service Requests, 

  • Change Requests,

  • Feature requests,

  • Algemene Vragen,

  • Het melden van Incidenten

Bereikbaarheid

Stap-voor-stap Instructies

Door onderstaande instructies te doorlopen kun je een Service/Change Request/Incident melden of een functionele vraag stellen;

Vervolgens kom je op één van onderstaande sub schermen naargelang je eerst selectie:

image-20240507-084412.png

image-20240507-084520.png

Hieronder een voorbeeldscherm van een Algemene vraag (VoALM)

image-20240507-084741.png

  1. Dienst: Kies de Service (verplicht). Je hebt keuze uit ondermeer:

    1. Bitbucket

    2. Confluence

    3. Jira

    4. Jira Service Management

    5. Statuspage

  2. Samenvatting: Beschrijf hier kort en bondig je vraag (verplicht).

  3. Omschrijving: Beschrijf hier meer in detail je vraag.

  4. Attachment: Voeg hier eventuele screenshots of documenten toe om je aanvraag te verduidelijken.

  5. Send: Van zodra je aanvraag volledig is, klik je op “Send” en zal er automatisch een ticket aangemaakt worden.

FAQ 

  1. Hoe kan ik een ticket delen met een collega(of collega’s)?

    • Je kan heel makkelijk je aangemaakt ticket delen met één of meerder collega’s door rechts op de knop “Delen” of “Share” te klikken:

      image-20230307-131440.png

      Vul vervolgens de naam, het email adres of de organisatie in waarmee je wil delen en bevestig.

  2. Hoe kan ik mijn tickets makkelijk zelf opvolgen?

    • Je kan heel makkelijk je tickets zelf opvolgen door rechtsbovenaan op “Aanvragen” te klikken.

    • In het daaropvolgende scherm kan je via filters zelf aanpassen welke aanvragen je wenst te bekijken.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.